Reklamace
Kdy se na nás určitě obrátit?
Fyzické zboží mi nebylo doručeno do 7 pracovních dnů od expedice.
- Zajistíme reklamaci na České poště a.s. a zašleme náhradní
Fyzické zboží bylo poškozeno.
- Zboží nevracíte
- Zajistíme reklamaci na České poště a.s. a zašleme náhradní
Nejste spokojeni se zbožím.
- Zboží vraťte do 14 dnů od doručení
- Zboží nesmí být poškozeno
- K zaslanému zboží je nutné uvádět celou identifikaci plátce (doporučujeme přiložit kopii objednávky nebo faktury)
Adresa pro vrácení zboží: ESPRIT BOHEMIA s.r.o.,(sklad MailFinish), Paceřická 2773/1, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
(zboží nelze vracet osobně, je nutné ho zaslat)
Nejste spokojeni s digitálním zbožím.
- Informujte nás na objednavky(@)eritual.cz nejpozději do 14 dnů od otevření vaší digitální knihovny
- Digitální knihovnu uzavřeme
- Pro komunikaci uvádějte celou identifikaci plátce (doporučujeme přiložit kopii objednávky nebo faktury)
Vrácení peněz
Peníze jsou vráceny na účet plátce automaticky do 14 dnů od vrácení zásilky. Změnu účtu pro vrácení peněz můžete změnit zasláním požadavku na zákaznický servis.
Celé obchodní podmínky naleznete zde.
V případě dotazů kontaktujte nás kontaktujte:
Zákaznický servis
(dotazy/objednávky)
Po-Pá 10:00-16:00 hod.
objednavky(@)eritual.cz | 774 496 494